Home / Science / The New York Times published and deleted an article claiming that watermelons were found on Mars.

The New York Times published and deleted an article claiming that watermelons were found on Mars.



New York Times having a strange day

This afternoon, a well-known newspaper published an article with a surprising claim about extrasolar biology: watermelons have been discovered on Mars.

“Officers say the alien fruit rise is to blame for the excessive space watermelon,” reads the story, which was deleted less than an hour later according to a partial cache of content in Google News. Comment on the report of the raining watermelon. but confirmed that Kiwi was intercepted.”

An archived snapshot of the story shows that the story is just a plot.

“This is terribly boring,” it read.

A byline of an unfamiliar story Due to the report of “Jo Shmo”

The article quickly disappeared and was replaced with a message that said “Publish by mistake”

;

Ah! New York Times The spokesperson did not immediately respond to a request for comment. It seems possible that the article appeared as a test of some kind of content management system that was accidentally released to the public.

Needless to say Currently, there is no evidence of watermelons or any other life on the Red Planet.

However, a NASA mission and a rover sent from China are investigating the possibility of ancient life on our neighboring planet. And scientists say it’s possible microbes still live there. which is likely to be deep below the surface

If there is evidence of fresh produce on the Red Planet, although it has not been made public.

Updated with more details.

More about Mars: Why NASA Scientists Are Excited for New Suggestions of Organic Compounds on Mars

As a future reader We invite you to join the Singularity Global Community, the parent company’s forum to discuss the science and technology of the future with like-minded people. from all over the world. Join for free, sign up now!


Source link